Magic Kindom Park 2

18 april 2017 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Vandaag voor de tweede keer in Magic Kingdom geweest. We hebben toegang voor 6 dagen dus vandaar.

De beveiliging bij de ingang is vrij streng, alle tassen worden doorzocht en je moet door een metaaldetector voordat je naar binnen mag.

We hebben maar een paar attracties gedaan; It's a small world (viel een beetje tegen), Pirates of the Caribbean, Jungle Cruise (een leuk opgezette nepjungle), Big Thunder Moutain railroad en the Haunted Mansion. (twee achtbanen.

Omdat het zo warm was (30 graden) en we  tot nu toe bijna elk dag heel vroeg zijn opgestaan, waren we rond 16:00 gesloopt en zijn we terug naar het hotel gegaan.

Bij het uitstappen bij de monorail werden we bijna omvergereden door een scootmobiel, de dame die er opzat kon er niet zo goed mee omgaan. Ze reed wel over Marianne haar teen. De teen ligt er half af, de scootmobiel kwam met de schrik vrij (-:

Na aankomst in het hotel hebben heerlijk gegeten in een steakhouse vlakbij .

Er loopt hier bij het hotel ook een wasbeer rond die de vuilnisbakken inkruipt op zoek naar eten en soms ook herrie maakt als hij het deksel van de bak gooit

Groeten,

Marianne en Martin