Miami Tour

1 mei 2017 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Hallo,

Vandaag hebben we na eerst nog even op Miami Beach te zijn geweest een bustoer door Miami gemaakt en daarna een boottocht.

Met de bus langs verschillende mooie gebouwen gereden zoals het huis waar Gianni Versace woonde en daar voor de deur is vermoord. Verder nog langs o.a. Coral Gables, Little Havana Downtown Miami en Bayside Marketplace waar onze boottocht vandaan ging.We zijn ook nog langs het honkbalstadion van de Miami Marlins (de plaatselijke honkbal club gereden.

De boottocht ging rond Biscane Bay en langs o.a. Star Island, Monument Island en Ventetian Island. Onderweg hebben we de huizen gezien die in het bezit zijn (geweest) van sterren en andere rijke mensen, zoals Gloria Estefan en haar man, Madonna, Elisabeth Taylor, Shaquile O'Neal en Al Capone. Ook zijn in enkele van deze huizen scenes van films en series opgenomen zoals Scarface, The Transporter, The Specialist en Miami Vice.  Interessant om dit allemaal eens te zien al zal geen van de sterren zich laten zien omdat er natuurlijk tig boten per dag langs varen om dit te bekijken.

Na deze tochten zijn we ter afsluiting nog eens lekker gaan eten.

Helaas zit onze vakantie er nu op. Het was een fantastisch mooie reis met een lach en een traan.

Groetjes,

Marianne en Martin