Miami Beach

30 april 2017 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag zijn we vanuit Napels, via de Everglades, naar Miami gereden. In de Everglades zijn we een aantal keer gestopt om dit prachtige gebied bekijken. Deze keer hebben we wel in het wild levende krokodillen gezien.

We zijn in Miami eerst door een soort ghetto gereden, dit zag er allemaal niet zo gezellig uit. Maar in  Miami Beach is dat heel anders. Het is hier heel mooi met uiteraard een schitterend strand en gezellige straten met talloze winkels en restaurants. En anders dan je zou verwachten is het hier niet superduur. Direct aan het strand op een terrasje uiteraard wel, maar vlak bij ons hotel dat overigens ook dicht bij het strand ligt hebben we heerlijk gegeten en waren we inclusief drankjes, toetje en tip $60 kwijt. Na het eten hebben we wat door de winkelstraatjes gelopen. We hebben in Miami Beach wel een aantal zwervers gezien.

Morgen is de laatste dag van onze reis en wat we dan gaan doen weten we nog niet.

Groetjes,

Marianne en Martin

1. Kim:
    1 mei 2017
    Klinkt weer goed!! Maar jeetje wat gaat het snel! Geniet nog even volop van alles die laatste dag!!
  2. Patricia:
    2 mei 2017
    Hebbrn jullie nog wat gedaan deze laatste dag. Wel bijzonder krokodillen in het wild. Geniet van jullie laatste dag