Epcot 2

19 april 2017 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Vandaag zijn we voor de tweede keer naar Epcot geweest. Dit was het laatste bezoek aan Disney. We zijn pas later in de ochtend vertrokken en kwamen pas rond 12:00 aan. We hebben vandaag Saorin gedaan waar je in een soort stoeltjeslift een virtuele vlucht over de wereld maakt. Zo zie je o.a. de Eiffeltoren, de Chinese muur en de Taj Mahal. Dit was een hele leuke attractie. Verder nogmaals Mission Space waarin je op expeditie gaat naar Mars in een raket. Omdat het weer zo warm was moesten we ook regelmatig de schaduw opzoek en wat gaan drinken.

We hadden nu alles wel zo'n beetje gedaan en gezien en daarom zijn we weer vroeg naar het hotel terug gegaan.

Disneyworld is een verschrikkelijk groot complex, dat kun je je bijna niet voorstellen. Je kunt vanaf elk themapark met bus of monorail naar je hotel of resort binnen of buiten Disneyworld of naar een ander themapark, allemaal gratis. Met een bus ben je zo'n 20 tot 25 minuten onderweg tussen twee themaparken.

Omdat we morgen naar ons volgende hotel gaan hebben we eerst nog een was gedaan en daarna onze koffers weer ingepakt.

Morgen gaan we eerst nog naar Gatorland om krokodillen in het wild en in het echt te zien. Daarna gaan we naar ons volgende hotel. Dit is in St. Augustine

Groetjes,

Marianne en Martin

1. Ine:
    20 april 2017
    Klinkt helemaal goed. Veel plezier met de rondreis en doe de wasbeer de groeten.
  2. Suzan:
    20 april 2017