St. Augustine 2

22 april 2017 - St. Augustine, Verenigde Staten

Vandaag hebben we het grootste deel van de dag ook in St. Augustine doorgebracht. Na een lekker ontbijt hebben we eerst nog een stukje met het treintje gereden. Daarna hebben we nog een beetje rondgelopen in het stadje hier en zijn we nog in Castillo de San Marcos geweest. Omdat het National Park Week is hier mochten we gratis naar binnen. Dit verdedigingsfort is gebouwd door de Spanjaarden en is gemaakt van natuursteen; coquina. Het is gebouwd tussen 1672 en 1695. Het fort is nooit ingenomen en heeft tot dusver alle stormen, orkanen, bombardementen en stormlopen doorstaan. Sinds 1942 is het fort nationaal monument. Het was erg interessant om dit te zien. Ook werd er nog een kanon afgeschoten op de manier waarop dat destijds ging

Na dit fort bezocht te hebben zijn we naar onze volgende bestemming gereden; Ocala. Tanken doe je hier trouwens met een glimlach. Je betaald hier voor een gallon benzine (bijna 3,8 liter)  $ 2,45, wat neer komt op zo'n € 2,30.

Groetjes,

Martin en Marianne

1. Ine:
    23 april 2017
    Ziet er mooi uit!! Zo te zien hebben jullie nog steeds mooi weer. Ben benieuwd wat ocala jullie brengt
  2. Patricia:
    23 april 2017
    Hey, ziet er weer geweldig uit. Hebben jullie al plannen voor in ocala?