Magic Kindom Park

13 april 2017 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Hallo,

Vandaag zijn we naar een van de Disneyparken geweest; Magic Kingdom, We werden vanmorgen om 7:30 door een bus vanaf het hotel afgehaald, die ons naar de parkeerplaats van het park bracht. Vanaf de ingang moesten we nog een stuk met een monorail om echt in het park te komen. Rond 8 uur waren we daar binnen.

Het was echt supergaaf. We zijn in diverse attracties geweest zoals Space Mountain, Stich, Meet Arial, Under the sea, Meet Arial in her grotto en meer. Ook hebben we nog een rondrit gemaakt met een stoomtrein. Het was wel erg druk en soms moesten we best lang in de rij staan.

Normaal zou de bus ons pas om 23:30 ophalen (na het vuurwerk), maar rond 19:00 waren we best een beetje versleten. Toen zijn we met een gewone lijnbus naar het hotel teruggegaan. We moesten ook nog een keer overstappen, maar de chauffeur van de eerste bus heeft ons perfect geholpen. Dit ritje van in totaal zo'n 15 à 20 minuten kostte $ 2 p,p. Dat is nog eens te doen.

We hebben een toegangskaart voor 6 dagen voor 4 parken maar naar Magic Kingdom gaan we zeker nog een keer want we hebben nog lang niet alles gezien. Bij ons volgende bezoek willen we ook de vuurwerkshow zien.

Morgen staat Disney's Hollywood Studios op het programma.