Fort Myers Beach

27 april 2017 - Naples, Florida, Verenigde Staten

We zijn vandaag naar Fort Myers Beach geweest. Ook dit is een prachtig stand  en de weg er naar toe ook met bruggen met schitterend uitzicht op de zee. Het is een geweldige dag geweest  We zijn eerst gaan parasailen, dat was echt een superleuke ervaring om te doen. Het was echt zo mooi. We gingen eerst met een boot een stuk de zee op en daar was er eerst een stel voor ons. Daarna mochten wij. We hebben vanuit de lucht genoten van het uitzicht op zee en het stadje bij Fort Myers. Vanaf de boot of vanaf het strand ziet het er allemaal veel enger uit dan het is. Toen we boven hingen zweefden we lekker rustig door de lucht terwijl de boot toch behoorlijk snel leek te gaan.

Na het parasailen hebben we de rest van de dag op het strand doorgebracht, wel ligbedden en een parasol gehuurd want in de felle zon is het niet uit te houden. Beiden af en toe ook verkoeling gezocht in de zee.

s 'Avonds zijn we nog naar een outlet geweest en zijn we beiden weer goed geslaagd voor nieuwe kleding en schoenen. En dat voor weinig geld.

Morgen gaan we naar de Everglades.

Groetjes,

Marianne en Martin

1. Suzan:
    28 april 2017
    Leuke ervaring hoor. Heerlijk dat jullie zo ervan genieten