Epcot

16 april 2017 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Het is vandaag 16 april, eerste Paasdag dus.

Vanochtend om 7:25 (gaap) zijn we met de bus van het hotel naar Epcot gegaan, het was een mooi park en een groot deel van het park had het thema Pasen. We zijn in diverse attracties geweest waaronder Spaceship Earth, TestTtrack waar je eerst een eigen auto kon ontwerpen (Marianne had een SUV en Martin een echt racemonster en daarna in een soort van auto ook echt een testrit maakt met o.a. een remtest een snelheidstest (tegen de 60 mph) etc. Was echt supergaaf. Verder nog maar eens een Finding Nemo. In Mission Space zat  je in groepen van vier en was je zogenaamd de bemanning van een ruimteschip, tijdens deze rit voelde en zag je ook echt dat je gelanceerd werd. Verder zijn we nog op de foto geweest met Pluto, Mickey, Goofy en Mini.

We dachten op de terug weg net als eerder rustig met de bus te gaan, nou forget it, ja deel 1 ging goed, maar toen we over wilden stappen bleek net de laatste bus voor ons neus weg gereden te zijn. Via het hotel vlak achter de bushalte dus maar een taxi laten komen. Dus ook nog in een yellow cab gezeten.

Al met al dus weer een leuke en enerverende dag achter de rug.

Nu lekker naar bed (raar idee hier is het nu 0:07 en in Nederland 6:07) .

1. Tineke:
    17 april 2017
    Leuke auto ontworpen blijf dromen misschien staat hij wel bij thuiskomst voor jullie deur. wat een geweldig land is Amerika blijf vooral veel fotos maken en genieten Wij genieten van jullie verslagen erg mooi
  2. Anna:
    17 april 2017
    Jullie hebben al een hoop leuke dingen gedaan en gezien in een week tijd! We kijken al weer uit naar het volgende verslag!!
  3. Roos:
    17 april 2017
    Leuke fotos allemaal zeg! Goed te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Veel plezier nog!
  4. Minnie Mouse:
    Daar Marianne and Martin,

We found it super nice of you to visit us. We hope you enjoyed yourself and hope to see you back again soon.
    Until then Mickey and I wish you lots of fun and hapiness.

Love and big kisses!

Minnie
  5. Marianne:
    Thanks minnie
  6. Marianne:
    17 april 2017
    Het is hier echt super!!